Snak

Mere indhold efter annoncen

Binks åben for skifte: Karrieren skal ikke slutte i BIF

tirs 23. jun 16:35

Luis Binks er glad for at være i Brøndby, men den engelske stopper har ambitioner om at tage et skridt op ad karrierestigen, hvis den rette mulighed byder sig.



Læs hele nyheden her
Han har jo en helt ærlig og fair indstilling, selvfølgelig vil han gerne spille i en top 5 liga klub, men han erkender også at det kræver gode præstationer i Brøndby.. alle spillere i Brøndby vil da gerne videre, men de kommer det jo kun med gode præstationer i Brøndby.
Uden sammenligning den bedste spiller i Brøndby, selvom han er en forfærdelig type, der er meget nem at hade. Troede faktisk, han var noget ældre end 24. Hvordan han ikke er blevet solgt endnu, er en gåde.
tænker at han skal uppe sit game lidt før en top 5 klub køber ham. Men forhåbentlig en spiller som bliver nøglespiller næste sæson i BIF.
Han har et godt fighter hjerte og godt venstreben men han laver også mange fejl. Han skal have en styrmand ved siden af sig
Det ikke engang 1 år siden, at manden snakkede om, at han skulle nå at være anfører osv, inden han smuttede væk fra Brøndby.
Annonce