Snak

Mere indhold efter annoncen

Binks kan få debut mod Viborg

søn 3. aug 10:01

Brøndbys nyindkøb Luis Binks kan få debut mod Viborg FF søndag aften. Se Frederik Birks trup herunder.



Læs hele nyheden her
Tvivler på at Binks starter, men måske kan han få nogle minutter i slutningen af kampen.
Synes heller ikke man bare skal kaste ham ind nu. Det er jo heller ikke fordi vores forsvar har sejlet, men det at der nu sidder en kompetent afløser på bænken kan måske løfte Alves og Lauritsen 10% yderligere.

Synes man bør køre med Lauritsen, Alves og Klaiber nede bag i, med Villadsen og Köhlert på backerne.
Kære ven - hvis du vil derop og sidde, så skal du altså være lidt mere hård end du er nu!
@ code
Jeg giver dig helt ret, bortset fra Villadsen.

Jeg synes faktisk at Divkovic har præsteret bedre på højre back end Villadsen, også defensivt og det på trods af at han er venstrebenet.

Villadsen skal naturligvis lige spilles ind på holdet, men den smule han kommer med offensivt vejer simpelthen ikke op for de blundere han tager sig defensivt.
Nej jeg er faktisk enig i dit synspunkt, min tanke med ham var bare at få ham kørt ind så vi hurtigst muligt kan få den fulde gavn af det han kommer med.

Og hjemme mod Viborg skal vi have 3 point, uanset om det er den ene eller den anden der spiller højre hest.

Men enig i at Divko har fået en rigtig stærk sæsonstart!
Kære ven - hvis du vil derop og sidde, så skal du altså være lidt mere hård end du er nu!
Annonce