Rolig nu, Brøndby. I vandt over en af de to nedryknings kandidater 😁
Snak
Birk fik tændt ilden: Helstøbt Brøndby-udtryk
søn 20. jul 23:27
Brøndby-cheftræner Frederik Birk er meget tilfreds med det udtryk, som hans mandskab viste i sæsonpremieren mod Silkeborg.
Læs hele nyheden her
man 21. jul 02:11
Silkeborh1964... Hvor er Brøndby ikke rolige? Siden hvornår er i begyndt at se jer som potentiel nedrykker?
man 21. jul 06:18
Tror man er helt rolig… men da dejligt at slå. Et hold der kæmper om top6. Med 3-0.
Man får en god start. Og har ikke lukket mål ind i de sidste 2 træningskampe og nu første rigtige kamp.. det er altid godt med selvtillid.
Offensiven har man nogle meget spændene spillere.. og de er unge.
Man får en god start. Og har ikke lukket mål ind i de sidste 2 træningskampe og nu første rigtige kamp.. det er altid godt med selvtillid.
Offensiven har man nogle meget spændene spillere.. og de er unge.
Redigeretman 21. jul 07:11
Virkeligt en flot kamp. Hvis alle 34 kampe så sådan ud, ville det blive vildt.
Jeg husker også at nogle af de rigtigt gode sæsoner, er man startet ud med sådan et flot udtryk.
Men realiteten er også at der kommer formdyk hos spillere og modstanderen kommer med mere end Silkeborg gjorde i går.
Jeg husker også at nogle af de rigtigt gode sæsoner, er man startet ud med sådan et flot udtryk.
Men realiteten er også at der kommer formdyk hos spillere og modstanderen kommer med mere end Silkeborg gjorde i går.
man 21. jul 08:11
Han bliver spurgt ind til kampen og er selvfølgelig godt tilfreds i både udtryk og resultat. Der kan da ikke være to meninger om, at det så overbevisende ud. Overraskende overbevisende.
Indimellem tror jeg også bare der skydes på en træner, fordi han er den som han er. At kalde ham Birk-pikken er lige toppen af idioti.
Indimellem tror jeg også bare der skydes på en træner, fordi han er den som han er. At kalde ham Birk-pikken er lige toppen af idioti.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez