Lidt satset både at starte med Nartey og Vallys ude synes jeg - to af vores allerbedste spillere, og spillere som netop kan bryde kæderne og skabe store chancer mod et defensivt indstillet hold.
Jaja, vi skal selvfølgelig vinde alligevel mod HB, men jeg havde gerne set at netop de to var inde fra start. Og mon ikke Wass har mere brug for en pause end unge Nartey?
Jaja, vi skal selvfølgelig vinde alligevel mod HB, men jeg havde gerne set at netop de to var inde fra start. Og mon ikke Wass har mere brug for en pause end unge Nartey?
Hvor ingen tuder, og man stiller op igen.