Nu ser jeg ikke ofte Brøndby, men snakkede Birk ikke om ild, aggression og offensiv fodbold? Og så spiller man som Lyngby.
Det er da fint det virker, men hvorfor lukker han så en masse lort ud om spillestil, hvis han bare spiller pindsvinefodbold?
Fordi det var en kamp vundet på det taktiske, og på en bane man normalt ikke har succes. En god træner sætter det taktiske oplæg mod modstanderen, ikke mod fans som synes det skal gøres på en anden måde. Perfekt taktik mod et FCN-hold der teknisk gode på bolden.
Næstved, Brøndby, FC Bayern München (CL vinder 2020).
\"Jeg kunne ikke falde til i Italien. Det var som at bo i et andet land.\"
- Ian Rush om sin tid i Juventus.
https://youtu.be/eHNQjfId_yE?si=PrTsbUHqqHx742W6