Snak

Mere indhold efter annoncen
Sejr. Men hold da op hvor var det kedeligt.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Den blev jo tjekket, så hvad er dit problem?
Dejligt med de 3 point, selvom det var på en forfærdelig måde synes jeg selv. Forstår godt at man trækker sig lidt tilbage, når man møder FCN på kunsten, men man må aldrig gøre det i en hel halvleg, kunne lige så godt være gået galt, hvis FCN overhovedet kunne/kan blive farlige. Fed start på SL fra vores side rent resultatmæssigt, men spillet har stadig mangler, og jeg håber ihærdigt på at det er sidste gang at vi præsenterer os selv på denne måned over en hel halvleg.
Er kampen færdig? Faldt sgu i søvn. Nøj det var kedeligt.
'Jeg udtaler mig principielt ikke om dommere. Specielt ikke ham her.' - Richard Møller Nielsen - Dejlig oplevelse, på trods af pindsvinet vandt. https://www.youtube.com/watch?v=ql0AmLp7juU&list=UUVZZ79wLFEG8H_WfIHyubdA
Nu ser jeg ikke ofte Brøndby, men snakkede Birk ikke om ild, aggression og offensiv fodbold? Og så spiller man som Lyngby.

Det er da fint det virker, men hvorfor lukker han så en masse lort ud om spillestil, hvis han bare spiller pindsvinefodbold?


Fordi det var en kamp vundet på det taktiske, og på en bane man normalt ikke har succes. En god træner sætter det taktiske oplæg mod modstanderen, ikke mod fans som synes det skal gøres på en anden måde. Perfekt taktik mod et FCN-hold der teknisk gode på bolden.
Næstved, Brøndby, FC Bayern München (CL vinder 2020). \"Jeg kunne ikke falde til i Italien. Det var som at bo i et andet land.\"  - Ian Rush om sin tid i Juventus. https://youtu.be/eHNQjfId_yE?si=PrTsbUHqqHx742W6
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@drengen hvad har du røget ? Hahahah
Mindede meget om FCKs sejr i sidste sæson, i en af de sejre hvor de var næstbedst men alligevel vandt sidst på sæsonen.

Nu så jeg ikke dagens kamp, men i den kamp du omtaler havde FCN 0.20 xG og 5 afslutninger totalt, FCK lukkede dem helt ned. Det så ikke ud til det var tilfældet i dag.
Stærkt præstation på Danmarks sværeste udebane. Defensiven stod rigtig godt, og tillod ikke det store. Pentz med en enkelt redning på den ene mulighed hvor det blev lidt farligt, ud over da Villadsen glemte hvilket hold han var på.

Bevares, holder da også mest af at se os i offensiv kontrol, men taktikken i dag var perfekt og planen veludført.

God sæsonstart
Brøndby vandt på en stadion hvor FCN jævnligt besejrer både FCK og FCM. Hvordan det lykkedes er da fuldstændigt ligegyldigt.
Absolut intet galt i at tage en grim sejr på den velsagtens sværeste udebane i Danmark. Et eller andet sted bør man hyldes for at være i stand til dette.
https://facebook.com/enchancetillasse/
Annonce