Ja det var kedeligt. Man kan også kalde det for disciplineret. Med tanke på, hvor relativt få kampe FCN taber på egen bane er det tre fine points at tage med. Så er måden at det bliver gjort på sekundær.
Altidfc Jeg har også skrevet den mindede om den kamp men husker ikke at FCN var bedre blot at det var en kedelig kamp som FCK vandt 1-0 Ligesom denne her….
Det er da fint det virker, men hvorfor lukker han så en masse lort ud om spillestil, hvis han bare spiller pindsvinefodbold?
Det samme med hele ´imod moderne fodbold´ mentaliteten, lige indtil det faktisk virker - så er det hele fint. Pragmatisme har det med at trumfe idealer.