Redigeretsøn 27. jul 21:04
Respekt til BIF for netop at sætte sig taktisk korrekt op til deres respektive modstandere.
De kom foran 0-1 på og styrede kampen defensivt derfra.
Vi var bedre på bolden, og jeg syntes at kampen fortjente en uafgjort, men det var svært for drengene at blive rigtige farlige, vi har intet trussel udefra feltet, og ingen klassisk 9´er til at true inde i feltet.
At FCN er startet dårligt skal jeg da gerne have lidt mere info på, jeg syntes nu det har været en fin sæsonstart, med 3 point på udebane og et okay spillende kamp i dag, på trods af resultatet.
Og FCN er ved baseret på sidste års resultater ligaens anden bedste hold, kun overgået af FCM, I både grund og slutspillet.
Hvil i fred til Palæstinas Pele, Suleiman Al-Obaid.
FCN Sympatisør og superliga elsker.