Klasse Brøndby. Lige netop at kontrollere en sejr hjem er nye takter Og meget positivt. Jeg ELSKER at vi kan pakke bussen og spille til 0, som har været en mangelvare i flere år.
Fint at hive statistikker for alt muligt men hvor har vi tit stået med gode statistikker og fået 0 point. Det bytter jeg gerne for en røvkedelig 0-1’er.
1000 tak🙏😊
Fint at hive statistikker for alt muligt men hvor har vi tit stået med gode statistikker og fået 0 point. Det bytter jeg gerne for en røvkedelig 0-1’er.
1000 tak🙏😊