Det er da en vanvittig plasticbane de har fået i fcn. Det så ud som om bolden havde svært ved at hoppe, hvis ikke den fik tilført energi. Normalt vil en bold hoppe næsten lige så højt som udgangspunktet, hvis man bare slipper den. Så flere gange, at hvis målmanden bare slap den ned på banen, lå den stille med det samme. 😳
Det tager virkeligt noget fra spillet.
Det tager virkeligt noget fra spillet.