Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er da en vanvittig plasticbane de har fået i fcn. Det så ud som om bolden havde svært ved at hoppe, hvis ikke den fik tilført energi. Normalt vil en bold hoppe næsten lige så højt som udgangspunktet, hvis man bare slipper den. Så flere gange, at hvis målmanden bare slap den ned på banen, lå den stille med det samme. 😳
Det tager virkeligt noget fra spillet.
Endelig en sejr i Farum igen på deres plasticpjat af en bane! Skønt at vi endelig kunne stå imod deres helbanepres i mange situationer og vi fastholder desuden en fornuftig defensiv organisation igennem det meste af kampen. Noget vi har manglet i mange kampe de seneste par sæsoner. Fortsæt sådan og så er det afsted til torsdag.

Forza! #1
BIF - Danske mestre 2021!
Også vildt man skal tilbage til 2022 for seneste sejr på den bane for Bif´s vedkommende
Sjov, ud af plus 50 kampe, har man tabt 4. Og så er det ikke en svær udekamp.. spændene, man virkelig kan mene det..
Det er også noget vrøvl at påstå det modsatte, når tallene taler deres tydelige sprog. Man kan manipulere med megen statistik, men ikke med disse resultater. Vi så endda også i Europa, hvor svær den bane er for modstanderne.
Brøndby, Portsmouth, Fiorentina
Vi ved ikke hvad det her FCN hold er, men indtil det modsatte er bevist er plastiken i Farum et sted alle hold er glade for at kunne sige tre point og videre fra.
Naturligvis også BIF midt i et tæt kampprogram og så tidligt i sæsonen.

Jeg ville virkelig gerne finde hullerne i osten, men skal lyve for meget for mig selv til jeg kan lide det, hvis jeg skal finde nogen der er værd at tale om.
If you know, you know.
Vi ved ikke hvad det her FCN hold er, men indtil det modsatte er bevist er plastiken i Farum et sted alle hold er glade for at kunne sige tre point og videre fra.


Umiddelbart kunne det godt ligne at FCN spillerne ikke selv er helt vant til deres nye underlag? Bolden reagerede - set fra mit TV - anderledes underligt i kampen. Mere fart på langs jorden og hurtigere lagt "død" når den kom ned fra luften.

En ting stritter dog sindsygt for mig - banen må være blevet oversvømmet i pausen da der i anden halvleg var et voldsomt spray fra bolden når den var langs jorden...

Men ja, vigtigt at hive 3 point med fra Farum - jeg ser en del hold der kommer til at tabe point når FCN har vænnet sig til det nye underlag...
Med den ros I giver jeres eget hold og den fantastisk flotte 1-0 sejr, jamen så ligner det grangiveligt et nyt Brøndby som bare napper det ene mesterskab efter det andet.
FCN ligner ikke det samme hold som de gjorde sidste år, hvor de netop spillede med om medaljer. De fortjente faktisk mest den 3. plads. De to kampe de har spillet i denne sæson har ikke været imponerende
Så lige verdens største straffespark, som så ufatteligt nok ikke blev dømt, i de sidste 5 min, hvor en Biffer smadrer albue op i hovedet på FCN spiller. Skulle tro det var en kamp i Colombia
Annonce