Mindede meget om FCKs sejr i sidste sæson, i en af de sejre hvor de var næstbedst men alligevel vandt sidst på sæsonen. Mener det var en dødbold de scorede på. Der kopierede Birk lige den taktik. Helt fair der ikke var straffe. Der bliver ikke givet slag eller nogen kraft. Der skal sku mere til i en kontaktsport. Det mente dommerne også