Det er en drømme spiller for jer.
Han passer perfekt til jeres stil, er enorm bold stærk, stor og god teknik.
Ikke verdens bedste fremad men ok.
I får når i har ham de to bedste midtbane spiller fra 1 division.
Bjarke og Ayo som i har fået er et perfekt match.
Glæd jer, de har et potentiale der sparker røv begge to. Bjarke beg Ayo.
Det var de to vi dårligst kunne miste sammen med Grev..
Forstår godt Bo ville have de to..