Snak

Mere indhold efter annoncen

Bjarke Jacobsen rykker til Horsens til vinter

man 17. jul 2017
Når 2017 bliver til 2018, bliver Bjarke Jacobsen AC Horsens-spiller. Midtbanemanden skifter således fra Vendsyssel og får en kontrakt, der løber til sommeren 2020.

Læs hele nyheden her
Så er det godt, Hoarsens. Skal I ikke også have Rune Frantsen nu I er igang?

Held og lykke, Bjarke.
Støt dit lokale fodboldhold
Kunne man da for h...... ikke blive enige om en pris. Det ville da være bedst for alle parter, især for spilleren. Kom nu Horsens og Vendsyssel
osb68
If you can´t beat them - join them.
Godt købmandskab, kanon spiller , virkelig stærk supplement til en god trup, nu mangler vi bare et par gode angribere med skud og mål i støvlerne, godt arbejde Bo.
ACHorsens
vel en udemærket signing, når man tænker på vores rimelige begrænset midler, nogen Vendsyssel fans der kan fortælle lidt om hans styrker/svagheder?

Tænker en offensiv spiller mere også kan man hvis ikke forlange meget mere!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er en drømme spiller for jer.
Han passer perfekt til jeres stil, er enorm bold stærk, stor og god teknik.
Ikke verdens bedste fremad men ok.
I får når i har ham de to bedste midtbane spiller fra 1 division.
Bjarke og Ayo som i har fået er et perfekt match.
Glæd jer, de har et potentiale der sparker røv begge to. Bjarke beg Ayo.

Det var de to vi dårligst kunne miste sammen med Grev..

Forstår godt Bo ville have de to..
Rigtig dygtig spiller og klart en forstærkning til AC. Nu mangler de bare en midterforsvarer og en angriber, så er truppen på plads
En gang ACH altid ACH
Vendsyssel har 15 spillere 2 uger inden sæsonen. De skal godt nok have travlt med at finde spillere
Så er han ik bedre,laver ingen mål som midtbane,alt for tung i vendinger ,og dårlig attitude
Lad os få Rune Frantsen og Tiago med så er vores trup vist på plads. Så kan vi nok godt slippe 500000. 😂
osb68
Annonce