Bo/Mainz blev vel offer for egen succes.
Truppen var aldrig bygget til at spille europæisk, så at præstere på begge fronter viste sig at være for svært, og det bærer klubben naturligvis et stort ansvar for.
Ærgerligt for Bo, som virkelig har præsteret flot i det tyske - særligt redning fra nedrykning var et mesterstykke.
Truppen var aldrig bygget til at spille europæisk, så at præstere på begge fronter viste sig at være for svært, og det bærer klubben naturligvis et stort ansvar for.
Ærgerligt for Bo, som virkelig har præsteret flot i det tyske - særligt redning fra nedrykning var et mesterstykke.
If I had the wings of a sparrow...
If I had the arse of a crow...
I'd fly over Pride Park tomorrow...
and shit on the bastards below!