Snak

Mere indhold efter annoncen

Bo blev fyret: Ikke hans skyld det hele

tors 4. dec 13:24

- Men Bo Henriksen evnede ikke at finde løsningerne, da det for alvor gik ned ad bakke for Mainz, siger Kicker-ekspert, der følger Mainz tæt.



Læs hele nyheden her
Bo/Mainz blev vel offer for egen succes.
Truppen var aldrig bygget til at spille europæisk, så at præstere på begge fronter viste sig at være for svært, og det bærer klubben naturligvis et stort ansvar for.
Ærgerligt for Bo, som virkelig har præsteret flot i det tyske - særligt redning fra nedrykning var et mesterstykke.
If I had the wings of a sparrow... If I had the arse of a crow... I'd fly over Pride Park tomorrow... and shit on the bastards below!
Fyringen er standard efter tyske normer. 6 point og kun en sejr i 12 kampe er ganske enkelt ikke godt nok. Men Bo vil blive husket for sidste sæson, og der venter helt sikkert et stort job forude. Måske i FCK.
Der venter ham et stort job, og så nævner du FCK i samme sætning haha. Mon ikke pilen peger op eller til siden i forhold til Mainz, og ikke nedad.
Annonce