Det er IKKE en sviner mod AC Horsens, men kære Bo: Randers blev også snydt for en friløber i anden halvleg. Ikke at en fejl ophæver en anden fejl på nogen måde, men det skal med for at give et retvisende helhedsbillede i stedet for at tale som om AC Horsens var det eneste hold, der ikke havde marginalerne.
Horsens står i øvrigt fint i forhold til nedrykning. Jeg har svært ved at se, at Hobro eller Esbjerg henter Horsens inden slutspillet. Det betyder, at de havner i pulje med Silkeborg, som jeg heller ikke kan se hente Horsens i slutspillet. Det sikrer Horsens mod direkte nedrykning og giver i stedet en knald eller fald kamp mod enten Hobro eller Esbjerg.
Held og Lykke i pokalen torsdag.
Horsens står i øvrigt fint i forhold til nedrykning. Jeg har svært ved at se, at Hobro eller Esbjerg henter Horsens inden slutspillet. Det betyder, at de havner i pulje med Silkeborg, som jeg heller ikke kan se hente Horsens i slutspillet. Det sikrer Horsens mod direkte nedrykning og giver i stedet en knald eller fald kamp mod enten Hobro eller Esbjerg.
Held og Lykke i pokalen torsdag.