Ellers tak- så hellere Bo. Men synes nu godt han kunne hæve barren lidt!
Snak
tirs 3. mar 2020
Vi kom skidt ud til anden halvleg og kom bagud, men derefter styrede vi totalt kampbilledet.Helt ærligt - hvorfor så Bo ikke de første 15. min. af 2. halvleg??
AC Horsens - https://www.lundstipsforening.dk/
ons 4. mar 2020
Jeg synes nu ikke der var noget provokerende i hvad brugeren som åbenbart er havenissen skrev, faktisk er jeg ret enig i hans konklusion. Jeg skrev i en tidligere tråd at dommeren som sædvanlig var elendig, og det var ikke kun med hentydning til det straffe Horsens ikke fik. Der var vel groft sagt 2 afgørende situationer han kunne dømme forkert i, og det gjorde han så. Jeg er ikke enig i at Bo Henriksen er en dårlig taktiker, men jeg er enig i at der er et eller andet galt, for det ligner ikke Horsens ikke at have nogen form for energi. Det jeg så var en flok dovne fodboldspillere som ikke gad at arbejde. Og ja det er også Bo Henriksens ansvar at få styr på det, og det at han normalt er en god motivator er det som er allermest bekymrende, når han åbenbart ikke kan motivere dem længere. Det er hans klart største force, og kan han ikke det mere, så er jeg enig i at vi ikke har andet valg end at finde en ny træner. Han kan så evt. fortsætte som sportsdirektør, da han er ret skarp til at finde spillere. Men selv om jeg generelt synes han er en god taktiker, så forstår jeg ikke hans start 11 tiden. Jeg kan godt gå med til at Frantzen engang imellem skal spille angriber, når klubben nu ikke mener det er vigtigt at finde angribere som kan score mål. Men når vi har Nyman skadet og Franzten er back, så er det godt nok ulogisk at der skal rokeres rundt sådan at flere spillere spiller ude af position. Therkilsen har aldrig været højre back, og man må jo formode at når Nyman snart takker af hans alder i betragtning, så skal Franzen vel overtage den position permanent. Så sæt da i stedet ham på back og find en anden til at spille i angreb. Det kunne jo være den eneste angriber vi har der ikke er skadet eller Masovic som Henriksen selv udtalte havde imponeret mest i optaktskampene. Hvad skal man eller bruge træningskampe til end at bruge det som fungerer ud over at tabe selvtillid ved aldrig at vinde dem? Forsvaret som altid har skulle bære holdet er hullet som en si, og det fatter man jo slet ikke, da det er der vi faktisk burde være ret godt garderet. Thorsen bridrager intet med noget offensivt, det kan man godt forlange af en kantspiller, alligevel forsøger man sig ikke med andet. Nej, jeg fatter ikke en brik af det hele mere, men det skal nok blive hyggeligt i 1. division når vi ryger ud til Hobro eller Esbjerg som pt. er langt foran os på alle parametre. Ja vi står sandelig i en fin situation Bo,