Damen har været klasse. Det er utroligt hvor vigtig ham er
Snak
Boilesen er dybt imponeret af N'Doye
lør 18. aug 2018
Nicolai Boilesen fortæller til BT, at han er meget imponeret over Dame N'Doyes niveau i FC København-trøjen.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
lør 18. aug 2018
Helt enig, han er vild. Han mangler kun 2 mål for at blive klubbens all-time superliga topscorer. Han har scoret imponerende 63 mål (+23 assists) i 109 kampe. Santin brugte 161 kampe på sine 64 mål (+25 assists).
Klubben fra vidunderlige KBH
lør 18. aug 2018
Jeg skrev lige efter FCK havde signet ham, at jeg troede meget på ham og ville blive en succes ,grunden til at han ikke blev en succes i Tyrkiet har helt simpelt at han blev brugt forkert som kant.En spiller som Damen skal bruge sin fysik ikke sin fart og fysikken er han super til at bruge samt hovedet.
Tillykke med denne transfer til FCK.
Tillykke med denne transfer til FCK.
Fenerbahce,Brøndby,Liverpool
lør 18. aug 2018
Jeg er faktisk enig med Boile. Fjern målene, og så har man stadig en angriber, der bogstaveligt talt holder hele midterforsvaret beskæftiget, hvilket skaber pladsen til Fischer. Han viser en fysik og spilforståelse, der bare er et niveau over, hvad de fleste af FCK´s modstandere hidtil har kunne kapere.
lør 18. aug 2018
Giv den mand en 3-årig kontrakt. Var det ikke for hans alder, frygtede man vel næsten han var væk til januar. Tror dog sagtens en klub fra Kina tør byde sig ind, men jeg tror N´Doye er kommet for at slutte sin karriere i FCK. Han havde større tilbud på hånden, men valgte hjerteklubben, som bedst kendetegnes ved hans tatovering på foramen af sektionen. Hvor har vi manglet en som ham der også bare scorer. Nu har vi haft Santander, som var lige så god med fysikken, men målene var der ikke vanvittigt mange af, og det samme med Cornelius, som dog lavede en tand flere.
lør 18. aug 2018
@Tropico
Er det ikke Urban Crew´s logo han har tatoveret?
Er det ikke Urban Crew´s logo han har tatoveret?
David Beckham & Real Madrid
Redigeretlør 18. aug 2018
Jeg var jævnt tilfreds da FCK signede ham...
"Hah.. Gammel, tung og over the hill...Næppe en forstærkning"
Men skal da lige love for at det blev gjort til skamme.
Virkelig et utroligt højt niveau han har. Så er 33 ingen alder.
Hvem savner Santander nu?
(Det skulle da lige være mig, høh)
"Hah.. Gammel, tung og over the hill...Næppe en forstærkning"
Men skal da lige love for at det blev gjort til skamme.
Virkelig et utroligt højt niveau han har. Så er 33 ingen alder.
Hvem savner Santander nu?
(Det skulle da lige være mig, høh)
Blackburn, Brøndby, Real Madrid + En lille svaghed for Newcastle udelukkende pga Shearer i sin tid.
......Shearer.....Sutton
Wilcox Sherwood Batty Ripley
Le Saux Hendry Peacock/Pearce Berg
..............Flowers
lør 18. aug 2018
Santa scorede sgu også mål på samlebånd, og var en fantastisk opspilsstation -specielt efter han kom tilbage fra sin skade. Corner scorede for lidt ift. hvor lang snor han fik og hvor meget han kostede. ;)
lør 18. aug 2018
https://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=5101786
Her kan man så få en meget god ide i hvem der går rundt og gemmer sig.. Det ville jeg ihvertfald gøre når man laver grin med en signing der viser sig at være bedre end samtlige andre angribere i superligaen. Haha. Samtidig ved man i fremtiden hvem man bare skal anse som en troll. De skal bare ignoreres.. Som VikingViking
Her kan man så få en meget god ide i hvem der går rundt og gemmer sig.. Det ville jeg ihvertfald gøre når man laver grin med en signing der viser sig at være bedre end samtlige andre angribere i superligaen. Haha. Samtidig ved man i fremtiden hvem man bare skal anse som en troll. De skal bare ignoreres.. Som VikingViking