Snak

Mere indhold efter annoncen

Boilesen ramt af ny skade

tirs 16. jan 2024

FC København oplyser, at Nicolai Boilesen igen er på skadeslisten i klubben. Det ventes dog, at han kan træne med i løbet af januar.



Læs hele nyheden her
En mand der fik rigtig meget ud af rigtig lidt. Det må vidst også være på tide at få slappet af og nyde fodbold pensionen.
En mand der fik rigtig meget ud af rigtig lidt. Det må vidst også være på tide at få slappet af og nyde fodbold pensionen.

Jeg vil nu mene, at det forholder sig omvendt. Boilesen havde et helt enormt potentiale, og uden de mange skader, kunne han have blandet sig i subtoppen af de bedste backs i verden. Det han viste i sine unge dage i Ajax, gav i hvert fald løfter om en karriere, der kunne have bragt ham længere end Ajax og FCK.
Jeg er sådan set, på mystisk vis enig med jer begge…
Han var virkelig god for ajax på backen, dengang. Men uden nogle synlige spidskompetencer som sådan. Mere en af de fremmeste i beslutningstagen og relationer, som jeg oplever ham.
True captain
Han koster da godt nok nogle lønkroner pr. spilminut. Det mest imponerende med nærmest ingen kamptræning er, at han kan gå ind i CL-kampe uden at falde igennem - endda flere gange.
Første indlæg glemmer at Ajax blokerede et skifte til Atl. Madrid. Om det så var gået godt eller skidt er naturligvis ikke til at spå om.
Jojo, men hvis vi begynder at vurdere spillere efter hvilke klubber de er rygtet til så ryger vi nok lidt på et sidespor. Jeg er sikker på han havde fået tilbuddet om en større klub senere hen hvis niveauet var til det. Uden tvivl stadig en fin karriere han kan se tilbage på.
Jeg er sikker på han havde fået tilbuddet om en større klub senere hen hvis niveauet var til det. Uden tvivl stadig en fin karriere han kan se tilbage på.


Men så er man jo også nødt til at forholde sig til, hvorfor niveauet jo ikke længere var til det, hvilket - i hans tilfælde - jo helt åbenlyst skyldtes skader, snarere end manglende talent.
Annonce