Er ikke helt enig, Vil sige at Blind var op i mod deres bedste og så kun rigtigt skidt ud situationen hvor Cillesen redder. Han kan ikke som sådan gøre sig selv hurtigere og deltog rigtigt godt offensivt.
Efter min mening var Cuenca den dårligeste Ajax spiller i den kamp.
Men de fleste vil nok håbe på at den Boilesen der var før han blev skadet mod PSV i starten af sidste sæson kan komme tilbage, fordi han var bedre end Blind har været på sit bedste i denne sæson.
Ajacied og Fodbold Fan, vil altid forsøge at have et neutralt blik på kampene selv om det sker at jeg har dansker brillerne på.