Snak

Mere indhold efter annoncen

Bold undersøger: Hvem er bedst i Superligaen?

I dag 13:00

Hvilke spillere, trænere og sportsdirektører gør det bedst i Superligaen? Giv din mening til kende i Bolds store undersøgelse her.



Læs hele nyheden her
Ren Ekstra Blads journalistik der. Specielt det der med at finde den værste. Kæft det er egentlig usmageligt.
Vejle Boldklub
Enig. Fuldstændig ubrugeligt også.
Moral er godt.....
Det er sgu en bizar undersøgelse. Gad vide om man er ramt af hedeslag?
Man kan selvfølgelig ikke finde den bedste eller værste. Primitivt af bold.dk at gå med på sådan noget gejl. Ville bold.dk gå planken ud og finde bedste og værste journalist? Oh guder. Jesus Christ!
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
Ren Ekstra Blads journalistik der. Specielt det der med at finde den værste. Kæft det er egentlig usmageligt.


Det er jo bare ragebait der skal få fangrupperingerne til at gå i flæsket på hinanden.
Det var også virkelig underligt at fyre det spørgsmål om Riemer ind til sidst i et spørgeskema om superligaen…
Det er jo bare ragebait der skal få fangrupperingerne til at gå i flæsket på hinanden.


Ja, der er også det. FCK´ere der stemmer på Brøndby´ere - og på sine egne ved de positivt ladede spørgsmål. Vi kender smørren. Hvad kan man bruge det til? Og imens er der trænere og andre af kød og blod som skal finde sig i det.
Vejle Boldklub
Agurketid
Annonce