Snak

Mere indhold efter annoncen
I øvrigt er der en meget lignende situation ved AaBs andet straffespark. Så det virker umiddelbart til at det er reglerne.
Nu har jeg lige siddet og set den igen. Jeg kan slet ikke se at der skulle være straffe. Bold bliver losset op på armen fra kort afstand.
Jeg er bestemt ikke bif fan btw.

Til gengæld ser fcms målmand godt nok slidt ud ved flere af målene
Jeg har lige fået den set for første gang. Vildt at nogen kan sige at der ikke skulle være straffe. Han gør sig jo ikke engang bare bred, han går jo decideret efter bolden.
- Det undrer mig ærligt talt lidt - det var en god skudposition, siger Brøndby-bossen.


God skudposition? Presset af to, en hoppende bold, ubalance, 5 spillere foran en, og 18 meter ude.

:D
Aston Villa fan siden 2000!
AGFs straffe.

Tjo, men her rammer bolden faktisk jorden efter målmanden har rørt den, så det må være det der bliver afgørende.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Annonce