Jesper er GOAT. Pyt med Martinez. Vi kunne have vundet 8-1 i dag.
Kæmpe klasseforskel!
Kæmpe klasseforskel!
Brøndby-træner Jesper Sørensen var uforstående over for, at Emiliano Martinez lossede bolden ud af banen i forbindelse med FC Midtjyllands straffespark.
Forskellen er at Cornelius´ bold kommer fra hovedet af en anden spiller. Forstår ikke at JS ikke kan se forskellen. Den er jo helt afgørende.Netop denne situation kommer bolden fra fcks egen spiller. Hvordan skal Brøndby blive straffet for ikke at få et straffespark i en identisk situation. Og så for fcks egen sløseri i forsvaret.🤔
“