Snak

Mere indhold efter annoncen

Brøndby-boss om Gregoritsch-udlån: Win-win-win case

fre 9. jan 20:47

Benjamin Schmedes mener, at det var godt for alle tre parter, at Michael Gregoritsch blev udlånt til Augsburg. 



Læs hele nyheden her
Real life Rasmus Marvits
IDKFA
Købt for 11 mio.. evt. salg 3,7-5,6 mio...

= Win-win.. i don´t get it !!!
Og du kender de præcise tal, hvor meget han er købt og solgt for? Hmm, det er helt ideelt for alle at skilles, når det er åbenlyst at der er et fejlcast. Ledelsen skal have ros for at være handlingsparat og rydde ud. Der er sket større fejlskud på transfermarkedet, som har kostet væsentligt mere..
Win for Brøndby er jo du spare de 400.000 om mdr. eller hvad han fik i løn..

De penge kan de nu bruge andre steder.
Flot spin når vi taler om et fejlkøb og med økonomisk tab.
Annonce