Meget enig i at det er nødvendig med en stærk CB. Men hvis de vil noget seriøst i den her sæson vil jeg også mene at en midtbanemand er nødvendigt.
Vi ved at Wass aldrig spiller fuldtid. I går skiftede vi Wass og Nartey ud med Spierings og Tahirovic. Tahirovic tror jeg har potentiale nok, men Spierings er jo for stor en nedgradering i mine øjne.
En seriøs midtbanespiller på niveau med Wass og Nartey og en stærk og rutineret CB, så synes jeg det vil være helt fornuftigt.
Hvis de så vil give den lidt mere peber og virkelig spille op til dans, så kan de også finde en klasse angriber og en gardering til Bischoff og Vallys. Men så kunne man jo blive ved.
Kære ven - hvis du vil derop og sidde, så skal du altså være lidt mere hård end du er nu!