Snak

Mere indhold efter annoncen

Brøndby får islandsk modstand i tredje runde af ECL-kval

tors 31. jul 23:24

Brøndby IF skal møde Vikingur Reykjavik i tredje runde af UEFA Conference League-kvalifikationen. Den islandske klub har den danske angriber Nikolaj Hansen og den tidligere Premier League-profil Gylfi Sigurdsson i truppen.



Læs hele nyheden her
Shit, så skal BIF virkeligt steppe op, for islændingene er vist nok bedre end hold fra Færøerne..
Hold helt op det er nogle kedelige modstandere. Men jeg kan ikke forestille mig at det bliver lette kampe for Brøndby der ofte har det svært mod primitive hold.
Skal være en sejr og en uafgjort som minimum og dermed avancement.
F.C. København - Tak for alt, Nees og Sune. VELKOMMEN TIL BO! Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Den modstander kan man vidst ikke brokke sig over…
Enig i at det skal være sejr. Forhåbentlig bliver der ikke en bus vi skal op i mod som i dag.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
At stille op mod et hold der nærmest spiller med 11 spillere i forsvar spiller, er sku sværre end som så - se på fck, de vandt deres første kamp på
2 straffespark. Det i sig selv ret svært at spille i mangel på “plads”, Brøndby er gået videre .. hvert taknemmelig for det, ser du på xg
Og ser du kampen i sig selv selv, så burde Brøndby faktisk have scoret mere end som så (at de ikke gjorde de, er hvad et ungt Brøndby hold) er hvad det er.. men ser statistisk ment, så er sejren faktisk “sikker”
Tænk sig engang, vi skal vurderer om det bliver en svære opgave mod et hold fra Island, frem for Færøerne, helt ærligt det er jo pinligt, den Danske liga burde jo være niveauer over særligt den færøske liga, men også den Danske. Jeg syntes det er dybt pinligt at Brøndby blot kan slå et Færøsk hold med et mål, de har næsten alle et job ved siden af fodbolden..
Syntes du ikke også, at Brøndby var langt langt bedre? Første kamp. Xg på 2.56 altså normalt laver du jo 3-4 mål her.

2 kamp. Xg på 2.04.

Boldbesidelse på 66%
Syntes du ikke også, at Brøndby var langt langt bedre? Første kamp. Xg på 2.56 altså normalt laver du jo 3-4 mål her.


Nej! Normalt laver du 2,56 mål her.
AGF siden 1880
Tænk sig engang, vi skal vurderer om det bliver en svære opgave mod et hold fra Island, frem for Færøerne, helt ærligt det er jo pinligt, den Danske liga burde jo være niveauer over særligt den færøske liga, men også den Danske. Jeg syntes det er dybt pinligt at Brøndby blot kan slå et Færøsk hold med et mål, de har næsten alle et job ved siden af fodbolden..


Kent Nielsen sagde det jo meget flot forleden. Det er totalt unuanceret når man skoser danske hold for smalle sejrer tidligt i Europa kval - det er ikke et dansk problem, det er en generel tendens, at større hold har det svært mod de her mindre hold, hvor det er once in a life time for dem. Kig blot på de seneste ugers resultater. Der er ikke mange større klubber med overbevisende sejrer. AIK, AZ Alkmaar, Rosenborg og Røde Stjerne på tværs af de 3 turneringer. Det er vel det sådan more or less.

Jeg er da enig i at Brøndby på papiret bør spille HB Thorshavn baglæns ud af brættet, men det er nemmere sagt end gjort åbenbart, siden de fleste større hold, render ind i det her problemer. Og hvis vi skal være helt ærlige, så har vi jo i Danmark også haft gavn af netop dette fænomen, når FCK har mødt fx City og Barcelona og fået point til ranglisten.
Annonce