Snak

Mere indhold efter annoncen

Brøndby forlænger med stortalent

I går 11:20

Offensivspilleren Emil Morgan fortsætter på Brøndbys U19-mandskab i den kommende sæson.



Læs hele nyheden her
Al ære og respekt til Emil Morgan for at komme så langt - men at kontrakten løber ét år og 0 U-landskampe, indikerer nok, at der ikke er tale om et stortalent, men nok nærmere om et talent
Ja præcis. En anden ting er også, når man skifter i en så sen alder fra en lille klub til en af de store i Danmark, så tyder det heller ikke ligefrem på “stortalent”. De helt store talenter er skiftet lang tid før, de fylder 17 år.

Men derfor kan han da måske stadig få en fin Superliga karriere eller lignende :-)
Ja uha hele 2 mål i den forgangne sæson for bif - været skadet måske?
Hvor langt var Tonni Adamsen , Dalsgaard eller Vallys i den alder.
Is på - ikke alle springer ud i de helt unge år.
Ligesom det kan være omvendt Eskild Dall for eksempel.
Når det så er sagt må vi jo nok bare vende os til de svulstige ordvalg i dagens online sports-journalistik. Det er klik der tæller - intet andet.
- Det er med statistikker som med miniskørter. Det giver én en masse gode idéer, men skjuler det, der er vigtigt - du er savnet, Ebbe
Professor... Sen alder, arghhh så er dit kendskab til U fodbold, ikke særligt stor, såfremt du mener det er kun når de er under 16 de er talenter. Af alle ungdoms spiller i DK, når 0.1 % Suppen, så talentet kan udvikles. det handler meget om fysikken
Annonce