Snak

Mere indhold efter annoncen
Tænk at vi vandt DM for et par år siden. Og se hvordan vi har formøblet det. Vi kunne ikke tiltrække nogen gode spillere, da vi kunne lokke med CL/EL og nu er vi nede i pøblen igen. Det lige til at lukke op og skide i. Altså definer lige en højere hylde CV? Er det bare en lidt højere hylde end den nederste hylde vi har hentet fra i laaaang tid? :/
Altså definer lige en højere hylde CV? Er det bare en lidt højere hylde end den nederste hylde vi har hentet fra i laaaang tid? :/

Der har været mange svipsere i CVs tid, men ret skal være ret. De sidste transfers som Wass, Ohi, Vallys og Lauritsen fx er vel ikke “den nederste hylde”?
Bevar Brøndby IF - Imod GFH og flerklubsejere
Hvad nytter det at en forsvarsspiller er venstrebenet hvis han ellers ikke er særlig god?

Tschiembe er vel nærmest bedre med sit venstreben end Winther er.
Der har været mange svipsere i CVs tid, men ret skal være ret. De sidste transfers som Wass, Ohi, Vallys og Lauritsen fx er vel ikke “den nederste hylde”?


Bestemt ikke nederste hylde, men udover Ohi er juryen vel stadig ude mht om det er svipsere.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Wass har været en stor skuffelse, de andre tre synes jeg nu har gjort det fint i Brøndby
Brøndby og Chelsea
Bestemt ikke nederste hylde, men udover Ohi er juryen vel stadig ude mht om det er svipsere.

Helt klart, det er for tidligt at sige. Wass ligner en skuffelse efter en ellers fin start.

Jeg var imod købet af Vallys grundet den høje pris og hans tilhørsforhold, men han har sgu taget røven på mig og gjort det fantastisk. Hans formnedgang ligger i mine øjne primært hos træneren, som bruger ham forkert. Lauritsen synes jeg har været rigtig fin, men det er selvfølgelig først i næste sæson der rigtig kan gøres status over dem alle.

Men nederste hylde er det uanset hvad ikke, og det var dét jeg appellerede imod :-)
Bevar Brøndby IF - Imod GFH og flerklubsejere
Der har været mange svipsere i CVs tid, men ret skal være ret. De sidste transfers som Wass, Ohi, Vallys og Lauritsen fx er vel ikke “den nederste hylde”?
bestemt ikke. Udfordringen for dem, er at de er kommet sent ind i sæsonen, hvor resultater skulle jagtes, samtidig med at JS ikke helt har kunne finde ud af at bruge Vallys og Wass optimalt.

Rettidig omhu ville gøre en stor forskel.

Tidligere har CV kunne undskylde sig med manglende penge, så han skulle få meget ud af lidt. Blas var et godt eksempel og startede som lyn og torden. Den undskyldning har han ikke længere, så det er nu han skal vise noget og lige pt. Er det samme rille som tidligere og uhyggelig stille.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Helt klart, det er for tidligt at sige. Wass ligner en skuffelse efter en ellers fin start.


Han ligner en spiller hvor alderen er ved at vise sig på spillet, men hey, det kan jo også være han har spillet med en mindre skade eller et eller andet vi ikke ved noget om. Det for tidligt at dømme ham ude endnu.

Jeg var imod købet af Vallys grundet den høje pris og hans tilhørsforhold, men han har sgu taget røven på mig og gjort det fantastisk. Hans formnedgang ligger i mine øjne primært hos træneren, som bruger ham forkert.


Eller også præsterede han over evne i efteråret. Du håber selvfølgelig på det ikke er tilfældet, men syntes med en god halvsæson og en skidt halvsæson det er fair også at sige at vi skal se mere før vi kan fælde dom over den signing.
Lauritsen er undskyld pga et bumlet forløb med skader, men det han har vist indtil videre er langt under hvad spillerne fra de klubber BIF gerne vil måles med leverer. Som sagt, skader og få kampe gør det selvfølgelig ville være useriøst at fælde en dom.

Ohi syntes jeg har bevist sig over en hel sæson og jeg tror på det er hans niveau og ikke et peak, så ham vil jeg egentlig gerne give et thumps up stempel.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Annonce