Jeg har svært ved for alvor at se Winthers kvaliteter. Han er ikke særlig duelstærk, han er decideret spinkel, ikke nogen særlig fart og heller ikke særlig stærk på bolden.
Snak
Brøndby holder døren på klem for Winther
tors 29. jun 2023
Brøndby vil gerne have en venstrebenet midtstopper, og det kunne godt blive Frederik Winther igen, men det er langt fra sikkert, siger Carsten V. Jensen.
Læs hele nyheden her
tors 29. jun 2023
CV skulle se at leve op til sin egen udtalelse om "Højere hylde" Winther er ikke god nok!!!
LARSENsMening
tors 29. jun 2023
Måske man skulle overveje en ny sportschef inden man finder flere middelmådige spillere
tors 29. jun 2023
Hvis vi absolut skal holde de andre GFH-klubbers spillere i form (føj), så skal de da i det mindste have et ekstraordinært højt niveau. Det har FW på ingen måder vist, desværre.
Nej tak herfra.
Nej tak herfra.
Bevar Brøndby IF - Imod GFH og flerklubsejere
tors 29. jun 2023
Jamen der vil jeg bare sige, at for mig at se er det et vindue, der er langt
CV classic. “De bedste handler kommer sidst i vinduet”
Den mand er simpelthen den største omgang varm luft i dansk fodbold. At han stadig den dag i dag betragtes som en dygtig sportsdirektør er en gåde af de større.
Redigerettors 29. jun 2023
Jeg kan ikke klare flere sløjt formuleret og vage udtalelser. C.V har jo vidst siden han hentede Winther, at han skulle væk, at vi ikke havde købsoption. Så de sidste 6 mdr. har han haft til at finde den venstrebenet stopper der skal signes, eller de 5 kandidater som han ville forsøge, men nu lyder det som om vi bare må se hvad der sker…. hvad fanden er det for noget?