Snak

Mere indhold efter annoncen

Brøndby IF har flest talenter på U17-landsholdet

tors 6. feb 2025

U17-landsholdet er netop blevet udtaget, hvor Brøndby IF har  hele fire talenter med i truppen, som snart tager til Portugal for at spille en miniturnering.



Læs hele nyheden her
Malik Pimpong, FC Midtjylland
Julius Lucena, Esbjerg fB

Efternavne lyder bekendte. ;-)

Er der andre sønner af tidligere Superliga profiler?
Ja. :) begge er sønner af dem, som jeg gætter på, du tror det er. Jerry og Razak? :D

Og noget endnu sjovere er, at Jerry arbejder i Esbjerg nu. Hans første klub i DK. Og ligeledes arbejder Razak, i FCM, som var hans første.

Tænker også, at det er derfor, at sønnerne spiller hvor de gør. ;)
selvfølgelig har de det !!
Uden at kende noget til ungdoms fodbold er jeg overrasket over at Fvk kun har en med (en debutant) når Bif og Fcn er så godt repræsenteret.
Annonce