Det vigtige her, som jeg ser det, er jo at man får truppen på plads inden sæsonstart. Ihvertfald så vidt muligt.
Det dur ikke at flere spillere kommer dumpende når sæsonen er skudt igang. Så må man sgu strække sig lidt økonomisk, hvis det kan gøre en forskel.
Pointen er, det skal ikke være strategien at hente spillere efter sæsonstart, pga de fordele det kan give.
Det skal mere være undtagelsen end reglen.
Det dur ikke at flere spillere kommer dumpende når sæsonen er skudt igang. Så må man sgu strække sig lidt økonomisk, hvis det kan gøre en forskel.
Pointen er, det skal ikke være strategien at hente spillere efter sæsonstart, pga de fordele det kan give.
Det skal mere være undtagelsen end reglen.