Spændende, om det bliver en svensker eller en nordmand…
Snak
Brøndby kigger centralt: Vi skal forstærkes markant
ons 28. jun 2023
Uden at være helt specifik fortæller Carsten V. Jensen, at Brøndby arbejder på at få mere dynamik ind centralt, og spillere, der kommer ind, skal forstærke holdet markant, lyder det.
Læs hele nyheden her
ons 28. jun 2023
CVs timing er altid på sidste dagen, og han er formentlig kun på udkig i Norge og Sverige.
Brøndby IF - FC Barcelona
ons 28. jun 2023
Sagde CV ikke på et tidspunkt at truppen skulle være klar, når truppen igen startede op.
Brøndby har meldt ud efter de ejere er kommet ind, at man nu hæver ambitionsniveauet markant til både tranfers og lønninger, samt at man nu vil være en seriøs guld kandidat.
Røv og nøgler sker der og som der nævnes, spændende om det bliver endnu et non talent fra Sverige eller Norge ..
CV er talentløs desværre.
Brøndby har meldt ud efter de ejere er kommet ind, at man nu hæver ambitionsniveauet markant til både tranfers og lønninger, samt at man nu vil være en seriøs guld kandidat.
Røv og nøgler sker der og som der nævnes, spændende om det bliver endnu et non talent fra Sverige eller Norge ..
CV er talentløs desværre.
AK1978
ons 28. jun 2023
Forstår godt frustrationen og modløsheden men lad os nu se. Tror det er rigtigt hvad CV siger omkring timing. De spillere der kan forstærke Brøndby kan forstærke mange klubber og det er ikke sikkert de lige tænker Brøndby spm det oplagte valg i første omgang. Så ses det også at klubber henter spillere hvor andre kommer i klemme. Fx. Henter Arsenal Rice, åbner det så for Thomas partey skifter? Skifter han er der så en spiller der der kommer i klemme osv osv.
her forstår jeg CV så langt.
Men heg forstår ikke at ALLE handler skal ske så sent. Der må også være nogle unge stortalenter der vil slikke sig om munden med udsigt tio at komme til Brøndby. Fair de helt store profiler kan tage tid. Men at alle spillere tager tid forstår jeg ikke. Det kan jo lade sig gøre andre steder kan man sige 🙂
her forstår jeg CV så langt.
Men heg forstår ikke at ALLE handler skal ske så sent. Der må også være nogle unge stortalenter der vil slikke sig om munden med udsigt tio at komme til Brøndby. Fair de helt store profiler kan tage tid. Men at alle spillere tager tid forstår jeg ikke. Det kan jo lade sig gøre andre steder kan man sige 🙂
Redigeretons 28. jun 2023
Åh ja, den klassiske smøre om at Superliga trupper umuligt kan være nogenlunde på plads ved opstart, fordi man er nødt til at se hvordan kabalen går op hos de større klubber. Jeg anerkender det simpelthen ikke.
Det betyder vel at man har læst vinduet forkert og gået efter urealistiske spillere. I øvrigt kan man med den tilgang, stort set være sikker på, at spilleren havde håbet på noget andet, hvis han endelig skulle ende i klubben. Måske det havde været bedre at gå efter realistiske spillere, som måske ikke har vist det samme sportsligt, men som er virkelig gennemarbejdet og glade for at lande i klubben.
Jeg forstår at man forsøger at hente 1-2 spillere fra en høj hylde, hvor man gambler og har is i maven, men et helt transfervindue bør ikke fungere sådan, hvis det skal være optimalt i min optik.
Det betyder vel at man har læst vinduet forkert og gået efter urealistiske spillere. I øvrigt kan man med den tilgang, stort set være sikker på, at spilleren havde håbet på noget andet, hvis han endelig skulle ende i klubben. Måske det havde været bedre at gå efter realistiske spillere, som måske ikke har vist det samme sportsligt, men som er virkelig gennemarbejdet og glade for at lande i klubben.
Jeg forstår at man forsøger at hente 1-2 spillere fra en høj hylde, hvor man gambler og har is i maven, men et helt transfervindue bør ikke fungere sådan, hvis det skal være optimalt i min optik.
ons 28. jun 2023
Carsten V. Jensen understreger dog også, at han mener, at Brøndby står godt allerede.
- Vi har et rigtig stærkt hold, og der er sket en udvikling over sæsonen
CV er bare gaven der bliver ved med at give!! Man endte på en ligegyldig 5 plads. Man blev kørt på røv og albuer af Århus fremad i pokalen. Tænker man som Bif fan ikke kan være tilfreds. Har sgu næsten ondt af dem, at de skal trækkes med CV.