Det gør desværre at Brøndby ikke er seedet i en eventuelt fjerde runde. Øv.
Snak
Brøndby skal til Island eller Albanien ved avancement mod HB Tórshavn
man 21. jul 14:22
Hvis Brøndby slår HB Torshavn ud af Conference League-kvalifikationen venter en tur til albanske KF Vllaznia eller islandske Vikingur Reykjavik.
Læs hele nyheden her
man 21. jul 14:25
Brøndby skal simpelthen kunne slå begge to over to kampe. Ellers er vi lidt til grin.
man 21. jul 14:26
Det var godt nok temmelig slørede billeder. Man kunne dårligt se hvem, der trak hvem.
man 21. jul 14:29
Synes artiklens overskrift er en tand for arrogant.
Det tages for givet at BIF allerede er videre.
Bold bør i det mindste vise modstanderen den respekt, ikke at tage det for givet i overskriften. Dette uanset hvor stor favorit, Brøndby end måtte være.
Det tages for givet at BIF allerede er videre.
Bold bør i det mindste vise modstanderen den respekt, ikke at tage det for givet i overskriften. Dette uanset hvor stor favorit, Brøndby end måtte være.
man 21. jul 14:32
Jonas:
Ja, men trods alt en fin lodtrækning. Der kommer til at være svage hold seedet i playoffen. Så meget vil afhænge af lodtrækningsheld i den runde. Ser dagens lodtrækning som trods alt forbedrede odds for BIF i ligafasen.
Ja, men trods alt en fin lodtrækning. Der kommer til at være svage hold seedet i playoffen. Så meget vil afhænge af lodtrækningsheld i den runde. Ser dagens lodtrækning som trods alt forbedrede odds for BIF i ligafasen.
man 21. jul 14:34
Enig XSDU. Jeg håber virkelig at de danske hold fokuserer på en modstander af gangen, og lader være med at antage noget som helst. Ellers kan det hurtigt lede til hovmod.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
man 21. jul 14:36
Er der nogle gode mennesker herinde, der kan belyse, hvad konsekvensen af denne lodtrækning er? Her tænker jeg på, hvem vi kan møde i Play-Off-Runden?
Jeg ved vi kan trække Fiorentina, Nottingham Forest, Rayo Vallecano, Mainz 05, Strasbourg som de "fem store", der først træder ind i Play-Off-runden.
Som jeg har forstået det, så er der, udover de fem store, også mulighed for at trække fem tabere fra EL-kvalen og 14 seedede hold fra Conference-kvalen.
Hvem kunne de fem tabere fra EL-kvalen og de 14-seedede hold fra Conference-kvalen være? Har haft svært ved at tracke det selv, så ville virkelig sætte pris på en barmhjertig samaritaner!
Jeg ved vi kan trække Fiorentina, Nottingham Forest, Rayo Vallecano, Mainz 05, Strasbourg som de "fem store", der først træder ind i Play-Off-runden.
Som jeg har forstået det, så er der, udover de fem store, også mulighed for at trække fem tabere fra EL-kvalen og 14 seedede hold fra Conference-kvalen.
Hvem kunne de fem tabere fra EL-kvalen og de 14-seedede hold fra Conference-kvalen være? Har haft svært ved at tracke det selv, så ville virkelig sætte pris på en barmhjertig samaritaner!