Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er jo først i playoff, det bliver drabeligt. Fiorentina, Crystal Palace, Mainz 05, Besiktas og en række flere meget svære modstandere.
Det er jo det, det handler om for BIF i denne her sæson. Helt ærligt, tror jeg på dem, denne gang.
Næstbedste lodtrækning for Brøndby, det kan de ikke være utrilfredse med, som jeg ser det var prioriteten:

1. Shamrock, der ville give seedning i en evt. playoff
2. Reykjavik
3. Maribor
4. Santa Clara
5. AZ

4. og 5. havde været katastrofalt - og 3. ikke super fedt.
Brøndby må hellere tage kampen mod det færøske hold alvorligt. Det er ikke mange år siden, at Klaksvik slog de ungarske mestre Ferencvaros og de svenske mestre BK Häcken ud af CL-kvalifikationen. De vandt også over de norske mestre Molde på hjemmebane, inden de måtte strække våben i returkampen.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
@Poor Scouser Tommy
Er der nogen indikationer på at klubben og spillerne ikke tager kampene seriøst?
Tillykke Brøndby 👍
kimjen
@ Stormanden

Nej, det er der ikke umiddelbart.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Tror Brøndby har som sæsonmål at komme i gruppespil så nu tror jeg de har fattet at alle europæiske kampe tæller med dobbelt betydning.
hovmod var det nu ikke da Brøndby kun fik 1-1 i Torshavn, for de blev ret og slet spillet baglæns ud af brættet..
Annonce