Snak

Mere indhold efter annoncen
"Intet forhindrer mig i, at købe en trøje fra en anden klub og så opføre mig på en måde der får sportslige konsekvenser, og gavner mit eget hold."

Så du tror ikke at der vil komme konsekvens på S12 eller Sydsiden hvis du står der med pyro og klubberne er truet med pointtab?

Det kan jo godt være at der bliver lavet en "vej" for vagterne så de kan komme og tage dig. (den for dig "bedste" version)..
Brøndby straffes og så står den idiot til Ole Palmå og plapre omkring dansk lovgivning skal ændres vedrørende fyrværkeri, så de knap så færdigbagte fans de har, kan leverer et show....... Den klub vil ikke problemet til livs, selvom de siger det modsatte uge, efter uge(Nu i flere år).
@tziki kunne du undlade at skære en hel fanbase over en kam?
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
@Foxtrot det er vanskeligt, når de dækker over hinanden. Det ville tage 5 min at afsløre alle de tosser, men ingen virker til at have interesse i det.
@Foxtrot det er vanskeligt, når de dækker over hinanden. Det ville tage 5 min at afsløre alle de tosser, men ingen virker til at have interesse i det.


Du lyder som en der aldrig har været på et stadion, i hvert fald ikke stået i nærheden af psykopater, der sikkert endda kan være påvirket af forskellige ting. Men det er jo let nok at sidde hjemme i sofaen og sige, bare stop dem, jo tak ;-)
Brøndby straffes og så står den idiot til Ole Palmå og plapre omkring dansk lovgivning skal ændres vedrørende fyrværkeri, så de knap så færdigbagte fans de har, kan leverer et show....... Den klub vil ikke problemet til livs, selvom de siger det modsatte uge, efter uge(Nu i flere år).


Så du gad ikke høre hele interviewet? Jeg hørte ham sige meget klart at når det ikek var tilladt skulle man lade være, men lettere at ignorere den del når man vil herind og rase ;-)
Men korrekt han nævnte at det kunne være man skulle se på om det var noget der kunne tillades under ordnede forhold, men igen hvorfor ikke bare ignorere den del også ;-) men du fik da brugt ordet idiot, måske meget rammende ;-)
DBU er komplette tåber

Man straffer for at straffe - intet andet. Der er ingen der stopper med at fyre pyro af alligevel.

Reelt kan man sige man bare skal passe på i vindstille. For det er jo de 16 minutter der er problemet 🤡
@Foxtrot det er vanskeligt, når de dækker over hinanden. Det ville tage 5 min at afsløre alle de tosser, men ingen virker til at have interesse i det.
ok, ærgerligt du er så generaliserende. Det gør bare man ikke gider bruge tid på dig.

Btw. Der var 0 romerlys i går, men stadigvæk +18k. Jeg mindes heller ikke der nogensinde har været fyret romerlys af fra langsiderne, VIP områderne eller modsatte ende af Sydsiden.

Eneste gang der vist var romerlys på langsiden, var der en mindre fangruppe fra modstanderholdet, der kastede romerlys ind mod familierne. Ellers husker jeg ikke at havde set romerlys der, men det har du nok, siden de alle er halvbagte 🤷🏻‍♂️
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Tziki
Som andre også skriver har du vist ikke læst hele interviewet, desuden er det mærkeligt at du kun nævner Brøndby, hvad gør alle de andre klubber for at undgå pyro? Så vidt jeg ved har Fck flere indberetninger end Brøndby i de sidste 12 måneder, men dem nævner du ikke.
Annonce