"Intet forhindrer mig i, at købe en trøje fra en anden klub og så opføre mig på en måde der får sportslige konsekvenser, og gavner mit eget hold."
Så du tror ikke at der vil komme konsekvens på S12 eller Sydsiden hvis du står der med pyro og klubberne er truet med pointtab?
Det kan jo godt være at der bliver lavet en "vej" for vagterne så de kan komme og tage dig. (den for dig "bedste" version)..
Så du tror ikke at der vil komme konsekvens på S12 eller Sydsiden hvis du står der med pyro og klubberne er truet med pointtab?
Det kan jo godt være at der bliver lavet en "vej" for vagterne så de kan komme og tage dig. (den for dig "bedste" version)..