Brøndby skal være glade for de kom i top seks...det kunne blive rigtig grimt i nedrykningsspillet..
Snak
Brøndbys krise: Målløse mere end seks timer
fre 13. mar 10:21
- De offensive spillere må tage et større ansvar for vores situation, siger Steve Cooper.
Læs hele nyheden her
fre 13. mar 11:39
True! Det kan også gå hen og blive grimt for FCK hvis de ikke evner at sætte sig nævneværdigt op til nedrykningskampe.
Alle hold der ser sig selv som et tophold, men ender i nedrykningsspillet er et super farligt sted, hvor den i den grad handler om at krige den hjem, og så glemme alt om hvem der er Nordens flagskib.
Det er gode hold i krise, og som Brøndby spiller lige nu, kunne de nemt have gjort FCK selskab.
Men meget kan ændres med et par sejre i træk og det gælder jo nærmest alle hold i krise.
Hvis et hold evner at slutte sæsonnen godt af, så er det nemmere at parkere en skuffende sæson, og så møde op med gejst når en ny sæson starter.
Alle hold der ser sig selv som et tophold, men ender i nedrykningsspillet er et super farligt sted, hvor den i den grad handler om at krige den hjem, og så glemme alt om hvem der er Nordens flagskib.
Det er gode hold i krise, og som Brøndby spiller lige nu, kunne de nemt have gjort FCK selskab.
Men meget kan ændres med et par sejre i træk og det gælder jo nærmest alle hold i krise.
Hvis et hold evner at slutte sæsonnen godt af, så er det nemmere at parkere en skuffende sæson, og så møde op med gejst når en ny sæson starter.
Brøndby IF
Redigeretfre 13. mar 11:51
Hvorfor bliver det grimt? De har omvendt ligaens bedst præsterende forsvar, de har lukket et mål ind på de samme seks timer.
Tænker, der kunne ligge en 1-0-sejr til BIF denne gang.
Omvendt er presset jo langt mindre i Nedrykningsspillet, så længe man ikke er nedrykningsfare, så jeg forventer eksempelvis at FCK vinder tæt på de ti kampe ret overbevisende.
Tænker, der kunne ligge en 1-0-sejr til BIF denne gang.
Omvendt er presset jo langt mindre i Nedrykningsspillet, så længe man ikke er nedrykningsfare, så jeg forventer eksempelvis at FCK vinder tæt på de ti kampe ret overbevisende.
fre 13. mar 12:27
Det er alligevel noget af en analyse at sige, at "det kunne være endt rigtig grimt i nedrykningsspillet". Det er selvfølgelig nemt nok at sige som FCK-fan, men faktum er jo, at det faktisk var FCK, der endte i nedrykningsspillet.
Ja, Brøndby har ikke spillet godt i et par kampe efterhånden, men jeg synes alligevel, at de sidste to kampe har vist tegn på noget positivt. Defensiven ser ganske solid ud. Nu mangler offensiven bare at vise sit værd.
Ja, Brøndby har ikke spillet godt i et par kampe efterhånden, men jeg synes alligevel, at de sidste to kampe har vist tegn på noget positivt. Defensiven ser ganske solid ud. Nu mangler offensiven bare at vise sit værd.
fre 13. mar 13:03
som fck fan må jeg bare sige. Vi har spillet ringe. VI har et dårligt hold
og tror godt vi kan komme i nedryknngsfare....vi er ikke bedre end de dårligste
mand pr mand og holdet er dårligt. Vi har sydamerikanske spillere det ikke
kan tackle. Stort set 1 angriber på 17 år. Og selv eloynoussi spiller ringe.
Det er ikke meget at begejstres over. Vi har mistet lerager og froholdt - intet af stjernestøv på midtbanen. Delaney og cornelius er for gamle og evigt skadede.
og tror godt vi kan komme i nedryknngsfare....vi er ikke bedre end de dårligste
mand pr mand og holdet er dårligt. Vi har sydamerikanske spillere det ikke
kan tackle. Stort set 1 angriber på 17 år. Og selv eloynoussi spiller ringe.
Det er ikke meget at begejstres over. Vi har mistet lerager og froholdt - intet af stjernestøv på midtbanen. Delaney og cornelius er for gamle og evigt skadede.
fre 13. mar 13:13
Sidst de scorede var mod Superligaens dårligste hold, og man tabte! Cooper er den dårligste Brøndby træner nogensinde. Auris point snit var vist nok dårligere men det var i trængselstider hvor kassen var tom. I Coopers tid har man investeret heftigt og han har gjort holdet markant dårligere. Hvis tidligere trænere havde spillet smart på TV med alverdens analyser om alle mulige forhold i klubben, sideløbende med hans hold hverken vinder eller scorer over så lang en periode, var de forlængst fyret. Han agerer som en CEO eller sportsdirektør og medierne har langt henad vejen slugt det råt fordi han har PL erfaring.
fre 13. mar 14:22
@tittebø fik han jobbet for næsen af dig?
Du er godt nok efter ham. Det er både spillet og hans ageren i medierne. Hvad ligger bag?
Du er godt nok efter ham. Det er både spillet og hans ageren i medierne. Hvad ligger bag?
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
lør 14. mar 00:32
Det er det ringeste Brøndby hold jeg kan huske at have set, ihvertfald de seneste ca 5 måneder og de er heldige at have Birks point ellers ville de ikke alene være i nedrykningsspillet, men helt klart også i nedrykningsfare. Man vinder bare ikke ret mange kampe når man ikke kan score så meget som et enkelt mål.
Heldigvis er der ikke mere press på i denne sæson, da 6 pladsen er sikker som minimum og europæisk fodbold, alligevel ville ende pænt hurtigt og grimt.
Der er lang vej op af det hul man er havnet i og pt. har ingen af de nye spillere reelt vist ret meget, bortset fra Binks.
Resten af den her sæson er damage control og næste sæson, ja det får vi jo se.
Heldigvis er der ikke mere press på i denne sæson, da 6 pladsen er sikker som minimum og europæisk fodbold, alligevel ville ende pænt hurtigt og grimt.
Der er lang vej op af det hul man er havnet i og pt. har ingen af de nye spillere reelt vist ret meget, bortset fra Binks.
Resten af den her sæson er damage control og næste sæson, ja det får vi jo se.