Snak

Mere indhold efter annoncen
@Pep

Journalisten har netop tilføjet det punkt, det var der ikke før.

Rettelse: Eller hvad? Jeg kan stadig ikke se det punkt i artiklen...
Håber for fremtidige trænere, at det også betyder lavere forventninger til resultaterne. En satsning på unge spillere fra DK betyder også en fuldstændig afskrivelsen af sig selv i mesterskabskampen (hvis italesættelse de sidste par år i forvejen har været i totalt til grin). Og det der masterclass-fis (i en hornlygte) er sgu også kun grinagtigt (imo).
.
God start på samarbejdet, når man opstiller
syv meget målbare principper
og så kun laver 6.


Brøndby skriver ingen steder at det er syv principper - det gør Bold.dk, som ikke kan finde ud af at tælle.

Brøndby IF’s transferprincipper:
- Minimum 60% af spillerne i A-truppen skal på sigt være fra Danmark og de øvrige nordiske lande
- På sigt skal 6-8 pladser i A-truppen reserveres skal til Masterclass-spillere
- Der skal altid være danske spillere i start 11’eren
- Gns. alderen i A-truppen skal altid være under 25 år
- I 2021 ønsker vi at 20% af alle spilleminutter i Superligaen og Pokalturneringen være med Masterclass-spillere
- Vi ønsker så vidt muligt ikke at betale transfergebyr for spillere med en alder over 27 år


Og derved kommer Brøndby aldrig til at "nå" FCK .... der komet til at gå 20 pr uden mesterskab
Helt i hvidt
@Sir a

Den var der da jeg læste artiklen for 15 minutter siden
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Og derved kommer Brøndby aldrig til at "nå" FCK der kommer til at gå 20 år uden mesterskab .....
Helt i hvidt
@Midtjylland og @Pep

Det punkt er der stadig ikke ved mig. Har opdateret med ctrl+F5.

Screen: https://i.imgur.com/NEfRAPU.png
Slår mig som en ret urealistisk strategi, hvis de staidg ksal nå resultater.
Der er to klubber på Sjælland, som er lysår foran hvad angår talentudvikling og de jyske miljøer er også meget bedre end Brøndbys.


En stor del af det er nok meget nem at opnå. Man kan jo bare fylde unge spillere op i yderkanten af truppen indtil man har opnået en trup med tilstrækkelige lave gennemstnitsalder og danske spillere.
Det verdens nemmeste ting. Så er man hjemme på den del. Man har dog intet opnået ved det andet end en stor trup og lukke munden på offentligheden. Man har jo egentlig lavet et helt punkt for den manøvre, nemlig 6-8 Masterclass spillere (På sigt; hvilket gør det i praksis ikke er noget man vil måles på).

Altid at have en dansker på banen er trods alt nok også ret nem at opnå, ligesom 60% spillere fra nordiske lande virker som ret nemt at opnå hvis det er et ønskværdigt mål i sig selv.
20% spilleminuter skal være MasterClass i 2021...indregnet pokalturneringen. Hvis man indretter holdopstillingen i de tidlige runder i pokalturneringen efter det, er det sikkert også et overskueligt mål.

Og så vil man så vidt muligt ikke betale transfers til spillere over 27. I de tilfælde hvor man gerne vil en spiller over 27 til transfer, har det så nok bare ikke været muligt. Så har man også levet op til det.

Elastik i metermål og mål der lyder af mere end de er.

Det her er mere et kommunikationsgreb og branding end en stor sportslig udmelding.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Sikken et princip:

En gns. alder på under 25 år.

Det lyder meget ambitiøst, når man tænker på at den nuværende gns. alder i truppen er 24,6.
Slap nu af derude.
Her er tale om principper/guidelines, der skal hjælpe med at få dem hen hvor de vil være. Ved flere af reglerne bruges ordet ønskes.

Kan de opnå noget med disse principper?
Tjah, FCN har tidligere præsteret på øverste hylde med mesterskab og flere topplaceringer.
Hvis vi i første omgang holder transfers ude af regnskabet, så er Bifs økonomi flere gange større end FCN, hvilket på sigt burde kunne skabe et højere niveau end FCN. Og man ville også kunne holde på spillerne et eller to år mere.
Og kan nogen hjælpe med dette, så er CV den rette.
Soccer Gandalf
Annonce