Slår mig som en ret urealistisk strategi, hvis de staidg ksal nå resultater.
Der er to klubber på Sjælland, som er lysår foran hvad angår talentudvikling og de jyske miljøer er også meget bedre end Brøndbys.
En stor del af det er nok meget nem at opnå. Man kan jo bare fylde unge spillere op i yderkanten af truppen indtil man har opnået en trup med tilstrækkelige lave gennemstnitsalder og danske spillere.
Det verdens nemmeste ting. Så er man hjemme på den del. Man har dog intet opnået ved det andet end en stor trup og lukke munden på offentligheden. Man har jo egentlig lavet et helt punkt for den manøvre, nemlig 6-8 Masterclass spillere (På sigt; hvilket gør det i praksis ikke er noget man vil måles på).
Altid at have en dansker på banen er trods alt nok også ret nem at opnå, ligesom 60% spillere fra nordiske lande virker som ret nemt at opnå hvis det er et ønskværdigt mål i sig selv.
20% spilleminuter skal være MasterClass i 2021...indregnet pokalturneringen. Hvis man indretter holdopstillingen i de tidlige runder i pokalturneringen efter det, er det sikkert også et overskueligt mål.
Og så vil man så vidt muligt ikke betale transfers til spillere over 27. I de tilfælde hvor man gerne vil en spiller over 27 til transfer, har det så nok bare ikke været muligt. Så har man også levet op til det.
Elastik i metermål og mål der lyder af mere end de er.
Det her er mere et kommunikationsgreb og branding end en stor sportslig udmelding.