Endnu en omgang varm luft fra Vestegnen. Forventeligt og kedeligt.
"It will be called Internazionale, because we are brothers of the world." (Giorgi Muggiani, March 9 1908).
Brøndby har opstillet syv nye transferprincipper for sig selv, der skal skabe bedre plads til unge danske spillere.
syv meget målbare principperog så kun laver 6.
Det skal nok gå fremad for BIF. Troede man udtog det
stærkeste hold,
Ifølge Brøndbys hjemmeside er de syv transferprincipper:
- Minimum 60% af spillerne i A-truppen skal på sigt være fra Danmark og de øvrige nordiske lande
- På sigt skal 6-8 pladser i A-truppen reserveres skal til Masterclass-spillere
- Der skal altid være danske spillere i start 11´eren
- Gns. alderen i A-truppen skal altid være under 25 år
- I 2021 ønsker vi at 20% af alle spilleminutter i Superligaen og Pokalturneringen være med Masterclass-spillere
- Vi ønsker så vidt muligt ikke at betale transfergebyr for spillere med en alder over 27 år