Snak

Mere indhold efter annoncen

Brøndbys syv principper: Flere danske spillere

ons 10. jul 2019

Brøndby har opstillet syv nye transferprincipper for sig selv, der skal skabe bedre plads til unge danske spillere. 



Læs hele nyheden her
Endnu en omgang varm luft fra Vestegnen. Forventeligt og kedeligt.
"It will be called Internazionale, because we are brothers of the world." (Giorgi Muggiani, March 9 1908).
Er det stadig 6.4 så?
Er det kun mig der kun kan læse 6 principper??
Real Madrid C.F. Siden 2000 F.C. København siden 2004
God start på samarbejdet, når man opstiller
syv meget målbare principper
og så kun laver 6.
FCK by heart. AGF by relocation.
Det skal nok gå fremad for BIF. Troede man udtog det
stærkeste hold, men kan se, at man nu skal udtage holdet
efter de 6 eller 7 punkter.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Melder Brøndby sig ud af mesterskabs kampen med det tiltag?
AaB: 100 % BRAVEHEART!
Kan journalisten ikke tælle?

Han har tilmed glemt at kopiere et af principperne: Truppen skal altid have en samlet gennemsnitsalder på under 25 år.

@delaneyforpresident Brøndby opstiller 6 principper, jeg ved ikke hvorfra Mikael Blond får 7 fra.
Det skal nok gå fremad for BIF. Troede man udtog det
stærkeste hold,


Det var sidste år. I år er det noget heeeeelt andet....og næste år noget helt andet igen.

Tænker man burde lære af at de der udmeldinger om man vil gøre det ene og det andet, for sidenhen at skulle stå på mål for gjorde noget stik modsat, var noget man havde lært af. Det er det så ikke. Man gør det bare en gang til.
Denne gang har man så sikret sig overfor egne fans med at ville have danske spillere......eller i det mindste skandinaviske.
...og på sigt naturligvis.
Elastik i metermål.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Lol sir A, nej han kan ikke tælle. Der er opstillet 6, ikke 7.
Men den du skriver er der. Betyder det så at du ikke kan læse, hvis vi skal holde fast i din retorik?

Ifølge Brøndbys hjemmeside er de syv transferprincipper:

- Minimum 60% af spillerne i A-truppen skal på sigt være fra Danmark og de øvrige nordiske lande

- På sigt skal 6-8 pladser i A-truppen reserveres skal til Masterclass-spillere

- Der skal altid være danske spillere i start 11´eren

- Gns. alderen i A-truppen skal altid være under 25 år

- I 2021 ønsker vi at 20% af alle spilleminutter i Superligaen og Pokalturneringen være med Masterclass-spillere

- Vi ønsker så vidt muligt ikke at betale transfergebyr for spillere med en alder over 27 år
Slår mig som en ret urealistisk strategi, hvis de staidg ksal nå resultater.
Der er to klubber på Sjælland, som er lysår foran hvad angår talentudvikling og de jyske miljøer er også meget bedre end Brøndbys.

- FCN er så meget foran på know-how og du er sikker på at spille. Det ændrer sig ikke lige med det samme. Så skulle de have taget Flemming P eller en anden i stedet for Carsten V.
- I FCK kan du enten blive solgt tidligt eller også har du chancen for at etablere dig på et vinderhold.

Lige så snart de får modgang bliver det her lavet om.
Der findes ikke billige mesterskaber. Derimod findes der ufatteligt dyre andenpladser.
Annonce