Det lyder som en mærkelig case, med ham Nørrestrand. Fra at være jagtet af alt og alle som 14 årig, til end ikke at få kontrakten forlænget som 17 årig; er der nogle med mere kendskab til sagen, der kan uddybe, hvad der gik galt?
Snak
Brønshøj henter ex-BIF'er: Et kæmpetalent
tirs 25. feb 2020
Brønshøj har hentet midtbanespilleren Frederik Nørrestrand og angriberen Victor Koch Hansen.
Læs hele nyheden her
tirs 25. feb 2020
Velkommen til Victor og Frederik, jeg glæder til at se jer i aktion :-) Nu skal vi bare ha masser af fodboldglæde!!!
Brønshøj Boldklub
tirs 25. feb 2020
Jeg synes at huske at bif gerne ville forlænge, men at han ville noget andet. Eller ihvertfald blev de ikke enige.
Soccer Gandalf
tirs 25. feb 2020
Hverken første eller sidste gang at et udskreget stortalent som 14-15-16-17 årig kun udvikler sig til en solid 2. Div spiller
tirs 25. feb 2020
Lad os nu sige at han var taget til City. Og han i dag stod uden klub. Så vil jeg væde med at en superliga klub havde taget chancen med ham. Steppet ned fra de store klubber i udlandet, er som regel til et niveau hvor du stadig kan være professionel i det mindste.
Jeg tænker på dem der er imod at de unge spillere tager tidligt ud. Fordi de frygter at falde igennem. Ikke mange slår til nej, men som en anden kommentere. Så det heller ikke mange af de helt unge der klare cuttet her hjemme. Her hjemme er steppet ned bare 1 eller 2 division. Og så er det som regel slut. Jeg kan kun komme i tanke om Oscar Buur, og Emil Bergren. Som er taget steppet ned i divisionerne, for så at bryde igennem. Og komme til udlandet.
Jo højere oppe du er. Jo lavere falder du, når du falder. Fordi alle falder lidt, mange falder helt ned. Og går på deltid..
Jeg tænker på dem der er imod at de unge spillere tager tidligt ud. Fordi de frygter at falde igennem. Ikke mange slår til nej, men som en anden kommentere. Så det heller ikke mange af de helt unge der klare cuttet her hjemme. Her hjemme er steppet ned bare 1 eller 2 division. Og så er det som regel slut. Jeg kan kun komme i tanke om Oscar Buur, og Emil Bergren. Som er taget steppet ned i divisionerne, for så at bryde igennem. Og komme til udlandet.
Jo højere oppe du er. Jo lavere falder du, når du falder. Fordi alle falder lidt, mange falder helt ned. Og går på deltid..
tirs 25. feb 2020
Jeg synes at huske at bif gerne ville forlænge, men at han ville noget andet. Eller ihvertfald blev de ikke enige.
Der var aldrig forhandlinger. Nørrestrand har de facto stået stille i sin udvikling fra han var 13-14 år. Primært fordi han og hans familie, troede han kunne gå på vandet - hvilket han også kunne som 13 årig. Der havde han potentiale til at blive en af Danmarks bedste fodboldspillere nogensinde, men når man lever af computerspil, red bull og chips i 5 år, så går ens udvikling altså ikke bare i stå, den går baglæns.