Snak

Mere indhold efter annoncen

Brønshøj henter Villads Gudbrand

tors 25. jun 18:01

Villads Gudbrand er ny spiller i Brønshøj Boldklub. 



Læs hele nyheden her
En stærk profil som kunne gå ind i Superligaen.
Velkommen Villads!
Brønshøj Boldklub
Det er ret sødt når familiemedlemmer og eller agenter taler/skriver spillerne op herinde. Alle med bare lidt indsigt i Dansk fodbold, ved det, og alle ved, at han naturligvis er langt fra klar til Superliga eller 1’ div. Lad nu knægten udvilke sig på træningsbanen, og velkommen til i øvrigt. Når han så engang har bidt sig fast i 11’eren, så kan vi måske begynde at tale om højere rækker. Men ind til da, så er vi bare glade for, at få en spiller ind som jeg vil gætte på bliver en trænningsspiller i pænt lang tid. Tålmodighed er en dyd venner.

I øvrigt, er der efterhånden nogen der har overblikke over ind og ud, og, har vi ikke fået lige lovligt mange angribere ind?
Sidelinjeeksperten fra Brønshøj🐝
Hold kæft en joke - både i dette forum og på Facebook. Der er også en eller anden skaldet tosse, som er ansat i klubben som blev lidt tøsefornærmet over de mindre gode kommentarer. BB er ikke hvad det har været. Klubben er fuldstændig tømt for klasse på ledelsesgangen og der fuskes med sorte penge - præcis som i Ishøj aka Göddert IF. Pinligt.
Tag ud og se ham spille… han er kun lige blevet 19, så mon ikke der er lidt talent? Har hørt han er hurtig, super engageret på banen og stærk vinder mentalitet. Nu skal vi altså rykke op!! 🐝
Annonce