En stærk profil som kunne gå ind i Superligaen.
Snak
Brønshøj henter Villads Gudbrand
tors 25. jun 18:01
Redigerettors 25. jun 18:38
Det er ret sødt når familiemedlemmer og eller agenter taler/skriver spillerne op herinde. Alle med bare lidt indsigt i Dansk fodbold, ved det, og alle ved, at han naturligvis er langt fra klar til Superliga eller 1’ div. Lad nu knægten udvilke sig på træningsbanen, og velkommen til i øvrigt. Når han så engang har bidt sig fast i 11’eren, så kan vi måske begynde at tale om højere rækker. Men ind til da, så er vi bare glade for, at få en spiller ind som jeg vil gætte på bliver en trænningsspiller i pænt lang tid. Tålmodighed er en dyd venner.
I øvrigt, er der efterhånden nogen der har overblikke over ind og ud, og, har vi ikke fået lige lovligt mange angribere ind?
I øvrigt, er der efterhånden nogen der har overblikke over ind og ud, og, har vi ikke fået lige lovligt mange angribere ind?
Sidelinjeeksperten fra Brønshøj🐝
tors 25. jun 20:35
Hold kæft en joke - både i dette forum og på Facebook. Der er også en eller anden skaldet tosse, som er ansat i klubben som blev lidt tøsefornærmet over de mindre gode kommentarer. BB er ikke hvad det har været. Klubben er fuldstændig tømt for klasse på ledelsesgangen og der fuskes med sorte penge - præcis som i Ishøj aka Göddert IF. Pinligt.