Snak

Mere indhold efter annoncen

Brøndby får FCM på besøg i semifinalen

tors 12. apr 2018
Torsdag aften blev der trukket lod til semifinalerne, og lodtrækning fordelte sig sådan, at Brøndby hjemme møder FC Midtjylland, mens FC Fredericia tager imod Silkeborg på eget græs.

Læs hele nyheden her
Vi fortjener ikke at vinde pokalen hvis vi ikke kan vinde over Brøndby, så fint vi møder dem nu.
Få nu en anden end Jakob Poulsen til at trække de bolde!..
Typisk.. Pisse ærgerligt det ikke bliver en pokalfinale mellem de to bedste hold.
Så kommer Fredericia sgu i pokalfinalen - crazy nok!
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Katastrofe hvis Silkeborg skal spille Europæisk - men nu skal de jo så heldigvis også lige "forbi" Fredericia først...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Av
Jaja Det var jo som forventet...
FCM
Jeg ryster lidt. Det kunne lugte af pokalfinale. Vi ses i Fredericia!!
SIF eller Fredericia i Europa ? Ville være vildt, men de skal nu også vinde finalen først!
Har der nogensinde været et 1. Div hold i finalen?
Annonce