Øv - jeg håber, at FCM vinder den kamp!
Snak
tors 12. apr 2018
Luke
Jeg tvivler på at nogen SF de 2 kommer i Europa. Tror ikke på de kan slå enten FCM eller Brøndby i finalen.
Jeg tvivler på at nogen SF de 2 kommer i Europa. Tror ikke på de kan slå enten FCM eller Brøndby i finalen.
tors 12. apr 2018
Vel egentligt også det bedste for Midtjylland. Vinder vi kampen mod BIF, skal vi nok også slå en af de to andre i finalen, og taber vi, er det næsten bedre at gøre det i semifinalen frem for finalen. Tanken om at tabe endnu en finale og så til Brøndby, vil være direkte depressionfremkaldende
Does anyone in here have telekinetic powers?
If you do, please raise my hand.
- I øvrigt mener jeg, at pandaerne i København Zoo bør deporteres
tors 12. apr 2018
<blockquote>Har der nogensinde været et 1. Div hold i finalen?</blockquote>
I ´nyere´ tid har Randers vundet pokalen, mens de spillede 1. division. De rykkede dog op samme sæson.
I ´nyere´ tid har Randers vundet pokalen, mens de spillede 1. division. De rykkede dog op samme sæson.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
Redigerettors 12. apr 2018
Uanset hvem der ender i finalen, så undgår vi heller ikke i år, at jydebønderne tuder over at finalen foregår i København.
Det går skam nok. Mon ikke, at de mennesker der tager turen fra Jylland over til København kun er dem der er okay økonomisk stillet, og som kan finde ud at opføre sig nogenlunde anstændigt.
Lad os håbe at Parken formår at forblive intakt denne pokalfinale.