Snak

Mere indhold efter annoncen
fungerer det stadig sådan at hvis vinderen af pokalen kvaller sig til CHL, så kommer den tabende finalist i Europa? I så fald er der da okay odds for Fredericia i Europa haha
Odense Boldklub FC Nürnberg
@Twaso666
Jeg mener bestemt at Randers vandt over Esbjerg i 2006. De var på det tidspunkt i 1. Division
Lorte lodtrækning - hvem helvede gider at se BIF - FCF i Parken
Næstved var div hold da de mødte Brøndby i pokalen
@LH6600 - det var semifinalen der var lodtrækning om. Man trækker ikke lod for finalen FØR de er færdigsspillet. Fyi.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Bruger 151079: Skulle det dejlige ske, så er mit bud omkring 32.000 mennesker.
BIF - Danske mestre 2021!
Semi mellem Danmarks 2 bedste klubber, spændende. Vinderen har vel 80% chance for at løfte pokalen.
@Nyrn Vinder et hold fra top 3 i mesterskabsslutspillet, skal nummer 4 spille mod vinderen af nedrykningsspillet om den sidste plads i stedet
Travhesten virker som a sore loser
Den nuværende stilling i SL taget i betragtning, så havde det altså været federe med BIF-fcm i finalen.. Øv
Annonce