Snak

Mere indhold efter annoncen
Brøndbys program:)
FCK FCM FCN FCM FCN FCK FCM
Ret beset ikke en ønskelodtrækning for hverken BIF eller FCM. Omvendt ligner det unægteligt den moralske finale, og som BIF’er og sæsonkortholder må man vel blot prise sig lykkelig for en yderst sjælden hjemmekamp i pokalen.
Keep attacking
Glad for at møde Brøndby. Ville dog gerne have mødt dem hjemme
Det er vel en rigtig dårlig lodtrækning for F.C.København.

Det mindsker chancen for at vinderen af pokalturneringen findes i top 3, og derved mindre chance for at 4. pladsen skal spille EL-playoff.
AaB !
Vanvittigt program for Brøndby det næste stykke tid. Det lader til, at det bliver nødvendigt at slå fcm og fck 5 gange hver, hvis mesterskabet og pokalen skal havne på vestegnen. Hvis det lykkes, må det siges at være et mesterhold værdigt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mon ikke, Brøndby eller Midtjylland alligevel trækker det længste strå i finalen. Niveauforskellen til de to øvrige hold er enorm, så det ændrer nok ikke det store.
Alt over 2.0 på enten Brøndby eller FCM som pokalvinder er penge "lige ned i venstre lomme" ved at spille dem begge 2 inden de mødes, men det skal spilles hos udenlandske selskaber ikke Danske Spil.
Hvis FCM eller bif vinder pokalen, og har sikret sig Europa via superligaen, går pladsen videre til den næste i rækken, altså pt, FCK.. Fredericia skal altså vinde finalen for at komme i Europa.. ikke nøjes med at komme i finalen
@LH6600 - det var semifinalen der var lodtrækning om. Man trækker ikke lod for finalen FØR de er færdigsspillet. Fyi.


Det ved jeg skam godt. Kan bare ikke se hvordan Silkeborg skal kunne overkomme FCF på udebane.
Lidt ærgerligt at vi så ikke kan få en finale mellem Danmarks pt to bedste hold FCM og Brøndby.
Annonce