Snak

Mere indhold efter annoncen
Ab kom vist også fra 1. Div da de tabte til fck i finalen.
Ikast lå også i 1. div, da de tabte til FCK i finalen i 97. De rykkede dog op samme forår.
Hvis jeg ikke husker helt galt, har både Fremad Amager og Lyngby været i finalen, mens de lå i 3. division, som det hed dengang
Glæder mig til at se lodtrækningen efter semifinalerne... Mon den også bliver bragt direkte i Tv?
Mon ikk hele Fredericia drager mod København hvis de kommer i finalen
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Til grin, at semifinaerne er over kun en kamp, stor fordel for hjemmeholdet. Kan ikke tage den turnering seriøst.
"Le Drup"

Tror ikk du har ret. Mener det er den plads, en 4. Plads (FCK/FCN), skal spille med "vinderen" af nedrykningsspillet om
Moral er godt.....
Fredericia tager den hele vejen.
Hvad sker der, hvis man forestiller sig at Silkeborg vinder pokalen samtidig med at de vinder nedryknings-slutspillet??? Ret usandsynligt selvfølgelig, men med den nuværende struktur kan det blive virkelighed!...
Hvad sker der, hvis man forestiller sig at Silkeborg vinder pokalen samtidig med at de vinder nedryknings-slutspillet??? Ret usandsynligt selvfølgelig, men med den nuværende struktur kan det blive virkelighed!...


Så skal de møde deres eget U19 hold i en en altafgørende kamp på friends arena i Sverige.
Nej hvis Silkeborg vinder pokalen, er det selvfølgelig dem som får europapladsen. Vinderen af nedrykningsspillet skal kun spille om det, hvis vinderen af pokalen allerede er sikret Europa via suppen.
"Nogle gange rammer man kassen, andre gange rammer man pølsevognen" - Søren Frederiksen Jeg drømmer om at se den hvide puma som chef i nordens Paris.
Annonce