Vinderen af nedrykningsspillet skal kun spille om det, hvis vinderen af pokalen allerede er sikret Europa via suppen.
Vinderen af nedrykningsspillet skal "altid" (nok ikke når de vinder pokalen :-)) spille mod nummer 3 eller 4 fra mesterskabsslutspillet om den sidste plads.
Sådan har jeg forstået det?