Snak

Mere indhold efter annoncen
nå ja, du har ret!... Så hvis silkeborg vinder pokalen og samtidig vinder nedrykningsslutspil, så bliver den afgørende play-off kamp ikke spillet! Sådan må det være!
Anden pladsen i pokalen giver aldrig en plads i Europa. Det blev ændret for at anden pladsen fra pokalen ikke skulle tabe med vilje til vinderen af pokalen, hvis de to hold skulle mødes i ligaen og derved hjælpe pokal vinderen til også at vinde ligaen så de derved kommer i Europa på grund af den anden plads i pokalen.
Annonce