Jeg synes at ambitionerne for et driftsneutralt Brøndby fortjener al ære og respekt, men jeg kan godt have mine tvivl omkring, om det er muligt at realisere.
Det kan det sikkert enkeltår, hvor store salg og lidt bedre resultater end kalkuleret med er til den gode side - andre år not so much.
Det må bekymre lidt at man midt i et økonomisk jubelår alligevel er ramt på likviditeten. Nu hvor man måske ser ind i lidt mindre berusende år, kan det være svært at se hvor den forbedrede likviditet skal komme fra.
Men måske det heller ikke så vigtigt alligevel. Det er vel ikke derfor Oscar smider så mange penge efter BIF. Det nok mere for at få nogle gode sportslige oplevelser. Det vil også være ret menneskeligt hvis han ser sådan på det.
Og man må også kigge i retning af cheftræneren for at se på, om der er sammenhæng mellem strategi, bæredygtighed, jf. Brøndbys transfers.
Tænker det er mere i bestyrelseslokalet, ikke i trænerens svedige omklædningsrum, man skal lede efter svar på den slags.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.