Så må de børn i minerne igen sætte fart på så jan kan tjene penge til BIF. Der er blød på de penge... Føj!!
AGF og kun AGF!!
KSDH!!
Præcis. Og så er vi tilbage til den massive generalisering blandt de andre klubbers fans. Fordi én eller to mener noget dumt, så er det pludselig ALLE der gør det. For det siger de. Hovedrystende..
et virker en smule suspekt i mine øjne.
"skal tilbagebetales indenfor under et år, og Brøndby skal betale 5% i renter.."
Fin måde af Jan Bech lige at tjene lidt ekstra til sig selv på Brøndbys bekostning.
I grove træk godt 500.000 i renter plus/minus det løse.