Sugardaddy. Brøndby er sq heldige at have ham
Snak
Brøndby låner 18 millioner af Jan Bech
ons 26. sep 2018
Superliga-klubben Brøndby har optaget et lån på 18 millioner kroner hos Jan Bech Andersen, oplyser klubben i en fondsbørsmeddelelse.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
ons 26. sep 2018
Den nye fanzone er også blevet flot ;)
Spøg til side, gad vide hvad pengene skal gå til. De burde jo, set i bakspejlet, have lånt dem for nogle måneder siden til en ny målmand og forsvarsspiller..
Og alle klubber låner penge, om det er af banken eller Jan Bech, kommer da ud på ét. Og med en rente på kun fem procent er det da klart at BIF vælger ham, så kom nu videre. (Læs: Drop nu tåbelige øgenavne og one-liners)
Spøg til side, gad vide hvad pengene skal gå til. De burde jo, set i bakspejlet, have lånt dem for nogle måneder siden til en ny målmand og forsvarsspiller..
Og alle klubber låner penge, om det er af banken eller Jan Bech, kommer da ud på ét. Og med en rente på kun fem procent er det da klart at BIF vælger ham, så kom nu videre. (Læs: Drop nu tåbelige øgenavne og one-liners)
BIF - Danske mestre 2021!
ons 26. sep 2018
er der nogen der kan komme med en uddybende forklaring til årsagen bag lånet? er der transferpenge der ikke er rullet ind, ekstra ordinær udgift, likviditetsbeholdningen der skal fyldes op etc??
https://static.quotes4sharing.com/wp-content/uploads/2017/07/201707132033372962.jpg
bruger xxxx: Hvad er det for noget fis, med jyske hold der tuder i Parken? Kan jeg slet ikke genkende.
ons 26. sep 2018
Man kan jo altid få overskud når man låner det.
Manden er for vigtig for Brøndby.
Manden er for vigtig for Brøndby.
Above all: FC København
Second in command: Real Madrid
Luis Figo, Raul & Maldini - Stjerner på og udenfor banen.
Fænomenet Ronaldo ændrede standarden for angribere.
Eden Hazard - Det nye stjerneskud!
ons 26. sep 2018
Er godt nok en dårlig suggardaddy, hvis han vil ha pengene igen. Troede en suggardaddy gav sine penge. Alle låner da penge engang i mellem. Brøndby er gæld fri i øvrigt, udover de nu 18mio. Så værre er det vel ikke.... Håber dog på de 18mio går udelukkende til målmand
ons 26. sep 2018
Det virker en smule suspekt i mine øjne.
"skal tilbagebetales indenfor under et år, og Brøndby skal betale 5% i renter.."
Fin måde af Jan Bech lige at tjene lidt ekstra til sig selv på Brøndbys bekostning.
I grove træk godt 500.000 i renter plus/minus det løse.
"skal tilbagebetales indenfor under et år, og Brøndby skal betale 5% i renter.."
Fin måde af Jan Bech lige at tjene lidt ekstra til sig selv på Brøndbys bekostning.
I grove træk godt 500.000 i renter plus/minus det løse.
ons 26. sep 2018
hmm - jeg foretrækker sgu et nyt forsvar. Det er jo helt til hest med BIF defensiven denne sæson.
Det er lidt trist, at guld og sølv er stukket af - men nu lo vi jo hårdt af FCK sidste sæson, så nemesis kom da lige tilbage i rødbeden
Det er lidt trist, at guld og sølv er stukket af - men nu lo vi jo hårdt af FCK sidste sæson, så nemesis kom da lige tilbage i rødbeden
ons 26. sep 2018
FCKNørrebro
Ligesom Don Ø var i FCK? Og han snød tilmed for at skaffe penge. Der er det med sten og glashus
Ligesom Don Ø var i FCK? Og han snød tilmed for at skaffe penge. Der er det med sten og glashus
Bonjour, Monsieur Leth
ons 26. sep 2018
@Emilfu
5 % forrentning over et år for en forretningsmand som lever at investeringer. Tror hans kollegaer i branchen ville grine højt hvis det var pga. investeringen han gjorde det.
Ville du låne Brøndby (eller din klub) 100.000 for at få 5.000 kr. om et år?
5 % forrentning over et år for en forretningsmand som lever at investeringer. Tror hans kollegaer i branchen ville grine højt hvis det var pga. investeringen han gjorde det.
Ville du låne Brøndby (eller din klub) 100.000 for at få 5.000 kr. om et år?
Brøndby ¤ Liverpool
Klose <3