Et par gode kampe til de små Aarhus-klubber. Mon ikke både Aarhus Fremad og Viby overvejer at leje sig ind på Ceres Park?
Snak
Brøndby til Hillerød - Hundested mod Vendsyssel
tors 13. sep 2018
Brøndby skal en tur til Hillerød i pokalens tredje runde. Serie 1-holdet Hundested møder Vendsyssel, mens Aarhus Fremad dyster med AGF.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
tors 13. sep 2018
HB Køge... Av den lodtrækning er virkelig skidt for FCN især med det noget svingende spil pt.
FC Nordsjælland
Málaga CF / Real Sociedad
Manchester United
Union Berlin
Redigerettors 13. sep 2018
Håber at Fremad vælger at spille kampen på Risvangen stadion. Det vil være en mere mindeværdig kamp på en tætpakket hjemmebane i stedet for et halvfyldt Ceres Park.
AGF 1880
Redigerettors 13. sep 2018
Hvorfor skal superliga holdene have fordel på forhånd, når nu de ikke kan møde hinanden indbyrdes? Det er da unfair for de lavere rangerede hold..
tors 13. sep 2018
Hvorfor skal superliga holdene have fordel på forhånd, når nu de ikke kan møde hinanden indbyrdes? Det er da unfair for de lavere rangerede hold..
Nogle af de lavere rangerende hold vil til gengæld gerne have besøg af et superligahold ift. interesse, omsætning mv.
Eks. Hundested der nok hellere vil have en sjov kamp mod et superligahold end at tabe til Aarhus Fremad....
Redigerettors 13. sep 2018
JG-FCN: Værst af alt havde dog været en tur til Næstved. Man får koldsved bare ved tanken...
tors 13. sep 2018
Ja , det kunne have været skægt .. Så kunne vi have fået "3 på stribe" og så måske have sparet 3 mand ..( Se om Nordsjælland kan vinde , når der kun er 8 mand , fra Næstved , som stiller fra start)
Næver for ever ..You never walk alone ..
Et spørgsmål ..?? Du kan få en bar røv , at trutte i .. Men, hvad hvis røven trutter igen ???