Snak

Mere indhold efter annoncen
Fed lodtrækning for de trofaste fans i Brøndby Support Allerød, som er en af de første lokalafdelinger jeg kan huske. Kunne være fedt hvis Hillerød beholdt hjemmebanefordelen, men de kan nok godt være udfordret på kapacitet og sikkerhed så der er nok en reel risiko for at kampen flyttes til Brøndby Stadion.
Klap hætterne , fra Brøndby kan da bare lære , at opføre sig ordentligt , så var der ikke brug , for så meget "sikkerhed"..
Næver for ever ..You never walk alone .. Et spørgsmål ..?? Du kan få en bar røv , at trutte i .. Men, hvad hvis røven trutter igen ???
Mon ikke 3-4-5 superligahold får lidt at se til: VB - OB - Randers - FCN - SønderjyskE

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
Annonce